четвъртък, 21 април 2011 г.

Равносметка

На 13.04.2011 г. анонимният автор на позорящият ме блог е открил, че съм създал блог за опровержение :) :) :)
Тези дни размишлявах над случилото се с мен през последните три години и установих, че основната грешка, която съм допускал с всички използвачи е, че съм ги допускал близо до себе си и съм бил открит с тях.
Най-сериозни вреди ми нанесоха хора, които бях приел за приятели и съм изразходвал в тяхна полза знания, умения и познанства за да им решавам техни проблеми. Правил съм им много компромиси, включително и за възнаграждения и разноски, за решаването на техни проблеми за моя сметка. Много наивен съм бил да разчитам, че това ще бъде оценено.
Няма значение.... Равносметката, която си дадох отчете, че всички неприятности, които преживях са ме направили по-силен, по-недоверчив и предпазлив и най-вече по-мъдър.
Така, че ... всеки урок, който получава човек е полезен за неговото израстване.

Продължението следва ..... Скоро ;)

Няма коментари:

Публикуване на коментар