четвъртък, 6 януари 2011 г.

ИСТИНАТА ЗА АДВОКАТ КОСТАДИН ПЕЕВСКИ

Налага се да започна да пиша по този начин, защото явно в България единственият начин човек да докаже, че "няма сестра", която е нарочена за К...ва е да го тиражира публично.

Преди повече от две години от мой "доброжелател", който и до ден днешен е АНОНИМЕН, беше създаден блог в blogger.com , в който бях оплют и злепоставен. Аз зная, кой е автора и е въпрос на време да го докажа и той ще си понесе всички последствия за действията си. Няма да правя коментари в тази посока докато не приключи разследването на компетентните органи. Ще посоча обаче няколко факта, които са важни за всички читатели на blogger.com и всички, които се позовават на тези писания по мой адрес в опитите си да ми навредят и да ме дискредитират. Вижте добре източника на "изнесената" за мен "информация". Вижте дали поне един от драскачите там е имал куража да се идентифицира и да посочи конкретни факти за претенциите си (изключение прави само един, който вече в злобата и отчаянието си да ми навреди, защото се чувства ощетен от това, че е загубил дело, за което никога не съм му давал гаранции че ще го спечели и съм положил максимални усилия да бъде изобщо допуснат за разглеждане предявеният от него иск.)
Много е лесно да заявиш, че някой ти дължи пари и да го нарочиш за измамник и мошеник, особенно ако си АНОНИМЕН. Повече от две години изчаках всички тези драскачи да благоволят да си предявят претенциите по законовия ред. До този момент нито един от тях не го е сторил. Имаше какви ли не опити за рекет и заплахи, но нищо официално.
Но тези писания ми нанесоха сериозни вреди, особенно след като бях поканен да заема ръководна длъжност в търговско дружество и по тази причина се наложи да се отпиша от адвокатска колегия, защото закона не позволява да се съвместяват адвокатска практика с управление на търговско дружество. (чл.5 ал.2 т.1 от Закона за адвокатурата) Това е причината да се отпиша от адвокатската колегия.
Не съм изключван, нито съм лишен от адвокатски права.

За разлика от всички тези мошеници и изнудвачи, аз никога не съм се крил, не съм си сменял телефона повече от осем години и не се притеснявам да застана открито пред хората. Аз не говоря зад гърба на хората, а в очите им. Винаги когато казвам нещо за някого аз съм заставал и стоя открито зад думите си - Никога не съм си позволявал да бъда анонимен в такива случаи. В интернет съм писал и съм публикувал становища и мнения, зад които също стоя с името си и личността си. Имам многобройни публикации в Lex.bg и лична страница в този сайт, така че никога за никого не е било проблем да се свърже с мен. А съм помагал на много хора и колеги именно по този начин.

Няколко пъти се опитах да напиша мнение в опозоряващият ме блог, но нито едно от тези опровержения не излезе там. Там се допускат само целенасочени публикации на клевети и лъжи, както и коментари на личността ми, семейството ми и материалното ми положение. Така без да искам се превърнах в "светска личност" и бях принуден да чета жълти коментари за мен и семейството ми.

След това встъпление ще изложа няколко факта:
1. Да - имам задължения ( то кой ли няма в днешно време), но към банки и по договори за кредит, които погасявам къде редовно, къде не. Нямам задължения към нито един от драскачите в блога - kostadin-peevski.blogspot.com
2. Много мои клиенти се възползваха от тези публикации за да откажат плащане на свършената вече работа или да оттеглят възложена вече такава и то след като е свършена вече по-голямата част от работата.
3. По отношение на всички жалби и сигнали срещу мен са се произнесли отдавна компетентните органи, а аз сега ще започна да търся отговорност за тези клевети и ако досега съм се въздържал, то е било точно по две причини - І-ва - считах до скоро, че трима от тези драскачи са подведени и манипулирани да го правят, но вече се убедих че целта им е била да се облагодетелстват финансово за моя сметка - и ІІ-ра - нямах възможност да отделя средства за заплащане на държавните такси за делата за непозволено увреждане и за ангажирането на колеги адвокати да се занимават с тях. Тези пречки вече не са налице, така че скоро всеки ще си получи заслуженото.
4. Чашата на търпението ми преля, когато след като повече от четири месеца при настоящият ми работодател валяха анонимни доноси срещу мен, на емайла на офиса на дружеството, в което работя пристигна отново АНОНИМЕН емайл от автора на въпросният блог, в който същият се оправдаваше за анонимността си със страх от сегашното правителство!??!?

По тези причини в следващите няколко дни ще направя в настоящият блог опровержение на всички писания в клеветническият блог, чиято единствена цел е да се измъкнат от мен пари за да престане този тормоз.

Костадин Пеевски

7 коментара:

  1. Крайно време беше да отговориш на нападките.
    Защо мълча толкова дълго!?!?!?
    Пожелавам ти успех!
    Колега

    ОтговорИзтриване
  2. Добре е, но не трябва да спираш.
    Довърши нещата до край !
    Успех!!!

    ОтговорИзтриване
  3. ето повода да не живея в твоя сят.
    много често са ми казвали, че съм предател или какъвто и да съм ... и че съм се УМЕЛ и предал рода си!
    Аз МИСЛЯ мили мой, това което правиш ТИ, за мен е лудост и невероятно нелогично търпение.
    Попаднал си на балкански кретенизъм и с балканско идиотско търпение се бориш да отстоиш простотии за които даже не си създаден.
    Ти си по добър и можеш МНОГО повече от това което се опитваш да докажеш.
    От мен един съвет!
    Те един ден ще гушнат букетчето! Ти обаче също!
    Не забравяй това!
    НЕ се занимавай със глупости, защото така може да си пропуснеш живота.

    ~
    Иво

    ОтговорИзтриване
  4. за твое съжаление, не виждам вариант да докажеш злоупотреба с нито с името ти, нито с личните ти данни, защото "доброжелателят" ти е анонимен и нищо не излиза в нета за него, а пък по нашето законодателство няма санкция за ползване на чужда самоличност, ако тя не е възпроизведена в документ.
    все пак ти пожелавам успех.

    Колега.

    ОтговорИзтриване
  5. Коста, работим от много години и си ОК (е винаги има какво още да се иска, но в никакъв случай не си мошеник, както се опитват да те представят.

    ОтговорИзтриване
  6. Все пак, рано или късно истината ще излезе наяве, гола и жестока. Кой от коя страна ще е застанал тогава - ще видим, само времето ще покаже.
    Иначе, наистина живота е кратък и човек трябва да го живее пълноценно и да не губи време за глупости.

    ОтговорИзтриване